הלקוח רק מרוויח

בשיטה של ערך כל הטיפול המקצועי אינו עולה לך דבר !

ערך היא הנושאת בכל הוצאות הטיפול, מההתחלה ועד הסוף.התשלום לחברה הינו על בסיס אחוזים מההצלחה בלבד.   במילים אחרות - התמורה לערך תינתן רק מתוך התשלומים שהיא תצליח לחסוך עבורך בדרך זו גם אם ביצעת בדיקה דומה בעבר, יש ערך לבדיקה נוספת.אנו מאמינים ברמה המקצועית הגבוהה שלנו וביכולתנו לפתוח בפניך אפשרויות חדשות לחיסכון.

יתרונות ערך:

  • לחברת "ערך" צוותים ייעודיים המתמתחים בהפחתת ארנונה, חיובי מים ומיסוי עירוני נוסף, ללקוחות סקטוריאליים כגון: בתי אבות, עמותות ומלכרים, בתי תוכנה, משרדי פרסום ועוד.היתרון ללקוח ברור - לרשותך עומדים כל הידע והניסיון שצבר הצוות בתחום הפעילות הכרוך בהפחתת ארנונה המבטיח את מקסום פוטנציאל החיסכון.
  • החברה היחידה המעסיקה מחלקת מודדים ושרטטים עצמאית IN HOUSE- מבטיח ללקוח כי ההחלטה על ביצוע מדידה מגיעה מתוך שיקוליים מקצועיים גרידא ולא משיקולים כלכליים וכד' .
  • "ערך" חותרת למיצוי מירבי של פוטנציאל החיסכון לטווח ארוך, אנו מבינים כי בעיני הלקוח "דין פרוטה כדין מאה" ופועלים עפ"י עיקרון זה לכל אורך הטיפול בתיק.
  • הבטחת הפחתת הארנונה והמיסוי העירוני הנוסף, "מעטפת ללקוח" היום, גם אם מדובר בחיסכון כספי קטן יחסית, מונעת את הגדלת החיוב ע"י הרשות המקומית בעתיד כך שערך החיסכון האמיתי תמיד גדול יותר.
  • שירות "עוטף לקוח" - החברה מעניקה סל שירותים מלא בתחום הנדל"ן המסייע לארגון לנהל את נכסיו באופן היעיל ביותר. קרא עוד
  • מבנה חברת "ערך" והגישה הייחודית בה אנו נוקטים מעניקה לנו גמישות המאפשרת התאמה מלאה לצורכי הלקוח. הדבר חשוב מאוד במקרים בהם נדרש ניתוח תיק באופן דחוף, ביצוע מדידה בהתראה מיידית ועוד.
  • הבנה מוחלטת של אופן החשיבה ברשויות המקומיות - מנכ"ל החברה עסק בעברו בניהול פרוייקטים בתחום המיסוי העירוני עבור רשויות מקומיות ברחבי הארץ. ניסיון זה מעניק יתרון משמעותי ל"ערך" באופן ההתנהלות והתמודדות מול הרשות המקומית ומבטיח ניתוח אופטימלי של כל תיק וסיכוי גדול יותר ללקוח בכל הקשור להפחתת הארנונה, אגרות בניה, אגרות ביוב, היטלי הפיתוח והיטלי ההשבחה.>